torsdag 22 november 2007

Idag har jag varit på jobb. Undrar nog ibland varför jag inte kan säga nej.. det ligger så i min natur att ställa upp, det går så automatisk, men det är på gott o ont.. Visst är det roligt med lite extra pengar men när jag blir så stressad av det :-/ Det skulle inte vara något problem om jag vore mera van och insatt i alla rutiner, men oftast får man hoppa in där det behövs och då brukar det inte finnas nån som berättar vad man ska göra utan får försöka klara sig i alla fall. Nå, hur som helst så gick dagen som smort. Huvudrätten tog tyvärr slut i förtid och det var lite skam för vi hade utomstående gäster.. Det var dock inte mitt fel anser jag, för jag gjorde enligt det recept jag fick + lite till.. Vet ju inte hur mycket det normalt går åt. Och det fanns nog annan mat, men det är klart att det ska gnällas just över det som tar slut (precis som små barn.. man vill ha just det som man inte får). Men stress upplevde jag nog inte på hela dagen så det var skönt! I morgon lovade jag också att ställa upp för några timmar på förmiddagen. Tyvärr är sonen sjuk, men om det är ok för Kimmo så kommer jag att fara. Behöver inte ha ansvar i morgon så:)

Inga kommentarer: