söndag 8 juni 2008

Nu är sommaren i full gång! Idag hade vi funderat på att grilla, men vet inte om vi vågar. Det råder nämligen totalt förbud att göra upp öppen eld (och det har åtminstone vi i vår grill). Nåja, det går nog att laga maten inomhus också och äta ute :)
Annars så känner jag mig totaldeppad. Jag ska byta jobb, pga jag trivs inte alls där jag är nu. Jag kan helt enkelt inte jobba med min chef och hon vill inte jobba med mig. Hon försöker inte ens se något positivt i vad jag gör, utan allt är bara dåligt och hemskt och äckligt. Ändå gör jag mitt bästa och arbetar hårt. Men eftersom det inte tycks räcka så har jag fått nog. Nu återstår då bara knappa två veckor att uthärda, vet inte hur :(

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch då! Vilka tråkiga nyheter! Men det låter ju som om du sku ha nytt jobb på lut så då är det kanske inte så farligt. Men två veckor till på ettt skitjobb är lääääänge. Strykekramar o tummarna håller jag hårt för att du ska trivas på nästa jobb.