lördag 15 september 2007

Det har säkert inte varit lätt att vara meteorolog den senaste tiden. Jag börjar nu lära mig att inte lita ett dyft på vad som "lovas". T ex tills idag lovades regn hela dagen, men nu skiner solen. I natt regnade det, det började ren på kvällen. Oftast tycks vädret gå snabbare framåt än vad som förutspås. Tills i morgon har dom lovat uppehåll och halvmulet, kanske det är morgondagens väder som vi har idag. Det skulle inte vara första gången.
Men det är bara bra. Vi ska träffa en annan mamma och hennes pojke i parken nu på förmiddagen. På eftermiddagen ska vi fara och elda i mammas hus så att där är varmt när hon kommer hem från sin utlandsvistelse i morgon. Så är det uppehåll så kan vi tvätta bilen också, sen ska jag lägga in ett foto på den här! Sen kan jag inte köra omkring "i smyg" mer

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sitter här 45 kilometer bort och undrar hur du kör i smyg... VILL SE BILEN! Kanske jag måste komma och se på underverket i morgon när jag har vägarna förbi?
Wroooooommmmmm.....

Jessica sa...

ja, om det är på förmiddagen så passar det nog.
Skulle ju ta bild, men hastigt som attan så var den full med barr.. borde ju flytta den när den är tvättad. Tvättplatsen ligger nästan under en tall :-/

Anonym sa...

jooo imorgon... det betydde på måndag. Jag har lite fel på veckodagarna.