tisdag 4 september 2007

Idag har det för en gångs skull varit vackert väder och jag har varit både på promenad med dottern och till parken med sonen på eftermiddagen. Har annars också varit effektiv, bl a städat roskisskåpet i köket, det var på tiden. Har också mejlat och klagat på vår smutsiga bykstuga, hoppas någon städar upp där snart *grr* Där är så smutsigt på golvet att om man tappar någonting rent där så får man tvätta det på nytt! Det är en sak som har irriterat mig varje gång jag använt bykstugan men inte har jag fått något gjort, det förvånar mig att saken inte tycks störa någon annan :-o
Jag har också ropat på ett akvarium på huutonet. Få se om någon ropar över mig, priset är förmånligt och akvariet finns i Åbo så går lätt att hämta därifrån. Det skulle vara roligt med "husdjur", i synnerhet för sonen. Han skulle helst av allt ha en katt, men brorsan är så allergisk så det får vi nog skippa..
Det var tidig väckning i morse, så jag borde väl söka mig i säng lite tidigare idag. Men först ska jag spela lite poker online.. :-P

Inga kommentarer: