söndag 12 oktober 2008

Hemförsäljningsparty

Idag har jag varit på ett hemförsäljningsparty (barnkläder). Egentligen hade jag inte behov att köpa någonting men jag var nyfiken på kläderna. Visst fanns det många fina plagg och de gick fint att kombinera med annat, men eftersom vi har skåpena fulla för det närmaste halvåret så köpte jag ingenting. Men varför är det så att man ska måsta nästan förklara sig om man inte köper någonting, varför ska man känna sig så generad? Det är det som är så jobbigt med såna där partyn.. Ibland är det ju så att man hittar mycket fina saker och man vill ha allt, men priserna får en att dämpa sin iver. Nog var priserna rätt så dyra den här gången också, men som sagt jag behövde inte ens någonting denna gång. (Två plagg kunde jag ha köpt men så var det slut på storlekarna :/)

Inga kommentarer: