lördag 3 januari 2009

Gott Nytt År!

Så gick julen och nyåret också i samma fart.. Jag tänkte skriva någonting hit fastän jag inte har någon bild att komma med. Likaså är jag smått irriterad över att hela dagen har gått till att passa sina egenhändigt skaffade ungar Heh, som ni ser har jag hittat lite nya smilysar, hoppas det sätter lite sprätt på texten. Har inte lyckats kopiera smilysar hit förut trots många försök. Så här sitter man då lördag kväll som vanligt med bykmaskinen igång, ögonen i kors och smuttar på en öl. I morse tänkte jag att jag vill se på tv och dricka te, men efter att ha nattat dottern över en timme ville jag ha en öl. Och för trött för att se på tv (japp), men inte går man väl o sova heller..
Egentligen ser jag otroligt sällan på tv. Visst finns det många serier som jag skulle vara intresserad av, men man får ju ändå inte titta på tv i fred här nånsin och kvällstid är jag ofta för trött för att orka följa med nån serie (och lägga detaljer på minne som krävs för att det ska vara nån idé att följa med en serie, juh). Så det blir mest att hänga här vid datorn och spela något idiotiskt spel som kräver noll hjärnkapacitet eller läsa internetforum.






Inga kommentarer: