onsdag 20 januari 2010

Hela familjen på isen!


Igår var vi hela familjen och skrinna. Dottern fick nya skridskor på veckoslutet och nu fick hon prova dom för första gången. Hon var otroligt uthållig och roligt hade hon, fastän hon ju knappt hålls o stå på dom ännu, men hon orkar försöka gång på gång! Måste fara på nytt nån kväll igen!
Tur så hölls jag också o stå, att skrinna hör inte till mina favoritsysselsättningar, men denna gång hade jag riktigt roligt jag med, fötterna hann inte börja värka och frysa så mycket den här gången.

Idag har jag fått vaccin mot svininfluensan. Jag var nog länge i valet och kvalet om jag ska ta den eller inte, men måsta sen besluta mig snabbt så jag tog det. Kanske man kan ha någon nytta av den när nästa våg kommer, även om viruset är lite annorlunda. Åtminstone lär det inte vara till någon skada att ta det och det känns skönt då man vet att man högst inte kommer att få denna smittsamma influensa. Jag har haft vanlig influensa en gång och det var inte roligt, låg helt borta i 5 dagar i hög feber.. minns inte så mycket annat.. jag bara sov ju..

Inga kommentarer: