söndag 24 januari 2010

Söndag

Igår firades brorsans 26-årsdag. Först hemma hos dem, med smörgåstårta (den var jättestor, upplagd på en kylskåpshylla, lika stor!) och kaka och lite drickbart, sen fortsättning ute på "stan". Vi sjöng karaoke också, och det gick så falskt, stackars grannar :D Men roligt ändå, för alla sjöng ungefär lika falskt :)
Idag hade jag två "program" att välja på: teaterföreställning med en god vän i huvudrollen, sista föreställningen idag också och "handduksparty" hos en arbetskompis. Ja, faktiskt, det gick så som det brukar när man tycker man har för mycket hela tiden, man strejkar och gör ingenting alls. Skulle gärna nog ha sett teatern, men fick inte något sällskap med mig och nu for sambon iväg med bilen också och här sitter jag hemma med barnen. Helt mysigt det också en söndag. Ikväll ska vi gå o skrinna tror jag!
Tänkte dammsuga, men inte kan jag ju sätta igång dammsugaren när barnen ser på tv, de kan bli störda :) Byke tvättar jag, en maskin på i bykstugan och så vår egen här hemma, effektivt!

Inga kommentarer: