måndag 1 februari 2010

Trött

Det blir man väl om man ligger vaken till 2-3 tiden på natten och ska upp före 6. Orsak: inbillning att insjukna i magsjuka. I något skede fattade jag att jag inte kommer att få det och det är bäst att börja sova istället för att ligga o vänta på något som kanske kommer, eller så kanske inte..
Idag har jag också varit till gymet. Hur kan det ren kännas motvilligt efter 2 ggr? Tvingade iväg mig själv för jag vet ju att det känns bra efteråt och det gjorde det ju!
I morgon måste jag ta itu med det jag borde ha gjort idag (eller för 2 veckor sen), nämligen hemläxan till fotokursen som är igen på onsdag. Ska mailas senast i morgon. Jag är expert på det här. Är det någonting jag inte vill göra/inte vet hur jag ska göra/är knepigt på något annat vis så gör jag det a) direkt, för att ha det undan eller b) helst inte alls, eller i bästa fall i sista minuten..
En vän har startat en ny blogg för ett tag sen och jag avundas den.. kanske borde göra lika, skriva allt (det här kan jag förstås inte veta?) man bara vill och så får andra ta det som dom vill.. orkar inte bara alltid låtsas vara den jag inte är, eller kanske borde vara?? Men det skulle väl få folk att höja på ögonbrynen ibland och komma med jobbiga frågor jag inte skulle orka svara på och förklara. Men kanske det kommer sanningar här ibland.. hmm kanske skulle sätta sprätt på den här jääävligt trista bloggen?!

Inga kommentarer: