torsdag 25 februari 2010

Frysboxen full


Nu är frysboxen helt full (tyvärr inte av alkohol, heh). Fick med nöd o näppe in glassarna vi handlade från glassbilen idag. Och jag som hade tänkt baka inför barnens födelsedag (som är i morgon, men kalas hela veckoslutet..), men nu kan jag inte riktigt göra det. Ärligt sagt skulle jag inte orka heller..  Dottern fick magsjuka igår och har varit hemma med sin far idag. När jag kom hem från jobb så hade hon fortfarande feber så hon får vara hemma i morgon också. Just nu har vi sån situation på jobbet att jag inte kan bli borta (finns inga vikarier att ta till och utan vill man int klara sig, i synnerhet inte på en fredag). Men nästa gång något barn insjuknar ska jag bli hemma.
Bullar bakade vi igår tillsammans med sonen. Han gjorde två flätor också, en åt sig själv och en åt lillasyster. Han har nog ett hjärta av guld den pojken <3

1 kommentar:

Anonym sa...

var faan ha du fått all den där maten ifrån??????? jessie :-) hahahaha...... vi e framme , kom ca 22 tiden, riktit mysig resa, vi syns snart igen, trevligt veckoslut, micke