lördag 27 februari 2010

Kalasdax

Igår kväll var syrran här och vi satt uppe ganska länge och spelade lite Carcassone och tittade lite på tv, ishockeyn orkade vi inte se på när det blev till 6-0 åt USA på kanske 10 min.. Har sovit till kl 11 idag och sen fick jag bråttom opp att fylla kakorna, hade helt glömt bort det. I chokladkakan blev det banan/vaniljfyllning och i den större kakan blev det jordgubbsmos och grädde och resten av vaniljkrämen. Ovanpå vet jag inte riktigt ännu..
Köket ser ut som ett kaos men jag tänker strejka ännu en liten stund och sen röjer jag upp det med fart. Gubben är i Åbo på träning, borde snart komma hem. Så typiskt att honom att fara på jätteviktig träning just idag då här skulle finnas att göra, men han kunde ju ens ha börjat före han for iväg.. suck.

1 kommentar:

Anonym sa...

dear chilipepper:-)
vi karar e ju lite udda ha,ha...
men du är ju duktig och fixar det mesta,visst!
vad roligt att läsa att du har så där bra relation med din syrra:-)
själv har jag många ggr, saknat just en sån relation med syskonen,här i pargasso,,nåja,man har ju alltid sej själv att skylla med..
trevlig kväll,syns på duunet.