söndag 21 februari 2010

Sovrumsinredning

Jag vill göra något radikalt i vårt sovrum. Som det nu är så är det för hemskt, det är råddigt och opraktiskt. En ny säng ska vi ha. Men hurdan..? Jag hatar våra nattduksbord, de vill jag ha bort, men behöver man ha sådana? Tycker de tar så mycket plats, trångt är det ju annars också. Tv vill vi ha i sovrummet, jag röstar för en taveltv på väggen, men gubben tycker att vi i första hand ska skaffa en sån till vardagsrummet..
Men den här möbeln hittade vi när vi surfade på Ikeas hemsidor, skulle kunna passa bra i sovrummet! Kanske tvn ovanpå där? (Fast jag hellre skulle rada vackra prydnadsföremål på den istället)

2 kommentarer:

Anonym sa...

NÅGÅ RADIKALT I SOVRUMMET MMMMMM.,,, haha.. låter bra det :-) ha de gott ,micke

Jessica sa...

Haha, jag tror att det inte är nån skillnad vad man skriver så lyckas du tolka det hur du vill :D
Men allt ids man väl int skriva om heller? :D