måndag 17 december 2007

Igår lyckades jag skaffa ryggskott åt mig. Jag skulle lyfta lillasyster, men jag tror inte ens att jag hade greppat tag om henne då det hände. I morse kunde jag knappt ta mig ur sängen, men jag har ändå försökt hålla mig igång hela dagen så det känns bättre nu. Man ska hålla sig igång har jag hört, inte vila för mycket. Men inte överanstränga sig heller. Inte skulle man få lyfta någonting heller, men det är omöjligt med småbarn i huset.
På dagen var jag en runda till Åbo, det gick helt ok att köra bil. Svärmor skulle till TYKS och under tiden passade jag på att handla det sista inför julen. Maten fattas såklart ännu. Jag bjöd in dem på julmiddag på juldagen, det ska bli roligt att få dem till oss för omväxlings skull. Vi brukar nämligen vara dit nästan varje år på traditionell julmiddag just på juldagen.
På hemvägen köpte jag äntligen de första fiskarna till vårt akvarium, kolla den andra bloggen!

Inga kommentarer: