söndag 16 december 2007


Jag är på bättringsvägen efter nästan ett dygn i magsjuka:-/ Huj, det var inte roligt. Men jag har inte haft magsjuka sen jag gick i lågstadiet så jag har nog haft tur! Nu återstår det bara att se om resten av familjen också fått smittan. Har försökat hålla mig lite isolerat, men inte är det så lätt. I skrivande stund är det sonens julfest. Jag är jätteledsen över att inte kunna delta och se honom uppträda. Det är en stor dag för honom. Men pappa kommer med och mormor så det är han nöjd över. Jag som hade planerat att det skulle ha varit en fest för hela familjen, lillasyster skulle ha fått klä finklänningen på osv. Lillasyster sover på balkongen. Hon håller kanske på och lägger om dygnsrytmen för hon vaknade först 8.20 idag (norm. före 7) och gick och sova sin första (och tydligen enda) dagssömn 13-tiden.
Aj, det värker i en tand! Undrar om det är en plomb som har lossnat, åtminstone har jag haft en plomb där. Märkte tandvärken nu först efter maten, kanske jag har svalt plomben, usch.

Inga kommentarer: