söndag 22 november 2009

Dagen efter, igen!

Firar dagen efter igen, men denna gång är jag bara trött. Oj, vad jag hade roligt igår! Fick dansa också med en man jag känner sådär halvt. Helt trevlig karl, pratade lite också, men just att få dansa med en karl, det var så roligt, länge sen sist! Min egen dansar ju inte, åtminstone väldigt svårt att få honom till dansgolvet.
Collegebyxorna fick jag färdiga igår, det tog mig 3-4 timmar (ibland får man ju problem och ibland måste man stiga upp och passa upp barnen osv). Hoppas dom blev bra, har inte provat dom på henne egentligen, bara hastigt.
Bakade också två stycken limpor idag, men de misslyckades. Vet inte vad jag gjorde fel, kanske jag tog ut dem för tidigt.. de såg helt fina ut i ugnen ännu, men när jag tagit ut dem sjönk de ihop :( Nytt försök i morgon. Nog går de att äta, men inte att sälja..

Inga kommentarer: