lördag 19 juni 2010

Ny laptop!

Nu har jag fått en ny leksak! En egen liten miniläppäri! Så nu kan jag surfa var jag vill och när jag vill :) Även då barnen ockuperat min dator. Och jag har saknat en sån här då man reser nånstans och inte har tillgång till dator. Det blir väl ibland lite resande också i mitt nya jobb, så om jag hamnar o sitta på tåget så har jag nånting att leka med :)
Men det har tagit mig halva dan att få alla program installerade, eller de viktigaste dvs firewall och firefox o sånt (vill inte surfa med IE). Ska försöka hålla den här datorn lite städigare än den andra, få se hur det lyckas.

2 kommentarer:

loppan sa...

kolla va fint här ha blivi! Grattis ti nya läppärin o jobbe förstås, o gaddningen oxå ju :-)

Jessica sa...

Tack tack! Tycker själv sidan har blivit långsammare nu efter nya layouten.. nån annan som tycker lika?