tisdag 31 augusti 2010

För tråkig?

Jag har kommit på att jag antagligen hör till världens tråkigaste människor, åtminstone i den här ålderskategorin och yngre. Jag bara inte orkar vara intresserad av det som "alla andra" är. För att nu nämna Big Brother-programmet. Något tråkigare finns väl inte? En bunt med 20-åringar (och förstås den där obligatoriska "lite äldre" 40-åringen), stängs in i ett hus och sen går kameran överallt 24/7. Förstås finns det också någon homosexuell med och någon utlänning så att alla kvoter fylls. I BB serveras det cider varje kväll så att folk lättare ska göra bort sig och att dom bara inte ska få tråkigt..? 
Alltså kom hit o filma, hur intressant är det? :D

Eller "Kuorosota".., Huippumallit o vad det allt heter. Nej, bara inte intresserar, konstgjord underhållning eller vad ska man säga. Allt är ju förstås lite konstgjort på sitt vis, men alltså att följa ett visst format år efter år och folk orkar titta, nää..

2 kommentarer:

loppan sa...

oj oj, va vi e tråkiga du o jag :-)
Ja ha int sitt ett enda avsnitt av varken BB elä d där andra va d nu hette, o int intendar ja att göra d i framtiden heller. Helt sjukt att sätta pengar på såna program ens, d e ju min åsikt.
Ja sir helst på kl.8, kniven mot strupen o mat-rese-program på travel channel, ja o så sveriges värsta bilförare förstås. Tala du om tråkig sen....;-)

Jessica sa...

heh, vi är lika tråkiga då! :) kiva att nån annan också är supertråkig så behöver jag inte känna mig ensam :) Jag gillar också reseprogram massor, vet inte om du såg Neil Hardwicks program som kom för typ 15 år sen, det var bra :)