söndag 15 augusti 2010

Värmen den bara fortsätter..

.. och därför orkar jag inte blogga.. ? Men ska göra det iaf :)
Så har man då några veckor bakom sig på nya jobbet. Det börjar likna sig.. men ändå inte. Vi är nämligen bara uppe i en tredjedel av vad vi kommer att måsta prestera om ens det. Ändå känns det som om tiden inte räcker till. Ena dan tycker man att man är färdig för hermoloma och andra dan ser man lite klarare på det hela. I torsdags var jag och tittade på ett annat motsvarande kök i Vanda och det gav mig mycket idéer. Jag var inte alls munter på att fara dit, för har som sagt jobb upp över öronen här. Men det lönade sig. Fast lite avundsjuk för dom har nästan dubbelt mer utrymme där och vi ska prestera det samma, kanske mer.
På fredagen var det dags för möte i Mjölbolsta .. tema verksamhetsplan för 2011 och budget. Tråkigt värre tänkte jag, men måsta fara. Men det var inte alls tråkigt och alla människor är så trevliga så! Inga torrbollar :) Dessutom började vi mötet med att skåla i champagne så inte så tokig början på en fredag :)
Fredag kväll var som bäddad för öl på terassen tyckte syster och jag hängde på. Först var vi o äta till Mindes. Nog var det så varmt o skönt och vi njöt av sommarens sista terassrunda. . Jag var tvungen att köpa ett par nya solglasögon för dom förra kom bort på förra rundan och gissa hur det gick med dom här? Vet inte var dom är.. vem sku tro det om mig? :D Tur så var även detta par från Tarjoustalo ;-)
Har inga bilder att lägga upp.. har inte orkat ladda ner dom från kameran på hela sommaren.. vet int varför det är så jobbigt? Kanske jag får laga riktigt en galleria här i höst sen :)

Inga kommentarer: