fredag 20 augusti 2010

Kaos i lekrummet

Vet ni vad en 3-åring kan åstadkomma på typ under 10 min? Jo nästan en simbassäng i lekrummet. Man tar bara en blomvattningskanna på 2 liter och fyller den några gånger och häller ut på golvet ->  mamma blir glad. Hoppas mattorna har torkat tills i morgon.. Man kan också ta en penna och rita på väggarna eller "diska" lite i köket.
Btw.. jag vill ha kommentarer hit igen, jag vet att här är läsare :) T om från Amerika :) Annars känns det så onödigt att blogga..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Förlåt att jag låtit bli att kommentera din blogg, men jag lovar att det blir en bättring!!
Jag har skrivit de förut, men de e så himla roligt att läsa din blogg, där du beskriver din vardag med sina upp- o nedgångar.
Det som för tillfället gör mej glad å dina vägnar e att du fått en ordinarie tjänst, som ger dej möjlighet att förverkliga dina framtidsdrömmar!!
Jag önskar dej lycka o välgång genom livets kullerbyttor!!!
Med vänliga kramar 6ten.

Linda sa...

Här är jag! Måste gå tilbska till en gammal kommentar du lämnat på min blogg för att hitta hit igen efter sommaren, hehe... Kiva med bilder i förra inlägget - mera sånt! :)

Jessica sa...

Tack för era kommentarer. Och 6ten du hör till de mer aktivare här, jag försöker ruska liv i alla anonyma läsare :)
Har blivit lite dåligt med bloggandet nu igen, men det blir inte så mycket tid över alla dagar. Ofta tänker jag på något bra att skriva längs med dagens lopp, men när kvällen kommer så kanske jag har ändrat åsikt igen och tycker det är värdelöst och ointressant..