söndag 22 juli 2007

Så blev Borgåresan uppskjuten igen.. Nu har pappas fru också blivit sjuk. Resten av veckan lär det bli regn och på veckoslutet tänkte Kimmo kanske fara och kolla in DBTL så vi får göra ett nytt försök om en vecka.
Idag har jag skördat dillen och Kimmo har plockat vinbär (sonen hjälpte till såklart). I morgon hade jag tänkt safta, men blev bjuden på svamputfärd istället :-P Ja och nu kommer jag ihåg att jag tänkt maila Hackmann om man skulle kunna få köpa en ny knipa till Saftmajan. Sökte med ljus och lykta förra sommaren men det tycks inte finnas i butikerna (hör inte till sortimentet, brukar dom säga) :-/
Nu borde vi få bli av med bilen illa kvickt för den morrar illa ibland när man lägger i backen. Jag har INTE tänkt sätta mer pengar på reparationer!

Inga kommentarer: