måndag 8 oktober 2007

Hemma efter kryssningen igen. Det var riktigt roligt, men stående bordet var denna gång en besvikelse. Normalt brukar jag gilla det skarpt. Sov sen väldigt dåligt i natt, somnade kanske 3-tiden. Antagligen har jag väl sovit för mycket på båten.
För sådana som känner till begreppen kan jag säga att jag skulle ha fått Pedro-statyn om en sån hade funnits. Drack ju så massor också.. 2 öl, en miniflaska vin och en drink, men vete gudarna vad det var i den.. Sen var det hytten som kallade och klockan var väl inte ens 1 då.. Bandet var bra sades det.. Till på köpet hade jag baksmälla följande dag. Men den botades snabbt i bubbelpoolen :-P
Dottern hade saknat mig här hemma också så hon har klängt på mig hela dagen idag och har inte velat lämna mig för en stund ens. Mot kvällen lättade det lite och jag kunde lägga henne på golvet utan att hon började gråta.
Ser fram emot vardagen igen, i morgon ska här städas o fejas, firar en födelsedag också (småskaligt).

Inga kommentarer: