måndag 1 oktober 2007


Vid datorn igen efter en shoppingresa till huvudstadsregionen :-P (Ja och förra veckan jobbade jag + något program varje dag så jag hann inte ens vistas göra så mycket vid datorn än typ läsa post) Jag har fyndat massor! Förutom att många varor varit på rea så hittar man där sånt som man inte hittar här i våra trakter, för att nu nämna Ikea t ex. Jag köpte därifrån fina förvaringsboxar till sonens rum + en liten hylla åt honom. Plus lite annat smått o gott, nya pannunderlägg t ex. Från Hobby Hall köpte jag en matta och den passade fint i vårt vardagsrum. Jag ska köpa en till snarast möjligt så kanske vi får lite stil och enhetlighet hit, alltså våra trasmattor (i olika färger) som vi nu har är ju hemska *skäms* Och så köpte jag ett platteringsjärn (heter det så?) så nu hoppas jag att det blir lite lättare att fixa håret ;-), Vad annat.. jo lite kläder från Aleksi13. De har så mycket bättre urval där (i Sello) än i Åbo konstaterade jag, kunde ju ha köpt nästan vilket par som helst, men avstod för jag behöver faktiskt inga skor. Men när jag nästa gång behöver så far jag gärna dit o handlar :)


Inga kommentarer: