torsdag 25 oktober 2007

Om nån undrar var jag håller hus så säger jag Facebook *generad* Det som jag först ansåg vara någonting för tonåringar är jag nu helt fast i. Det roliga är att kolla in kompisarnas kompisar, för att eventuellt hitta mer bekanta. Jag har nu hittat en vän från min barndom, som jag inte har sett sen jag var 15! Tappade kontakten då. Ännu har jag inte vågat skicka meddelande åt henne, men jag ska nog göra det snart! Sen tycker jag att det är roligt att se på andras foton + att ladda upp sina egna så att andra får se. Nåja, det om det.
I morgon ska vi fara till Borgå, hela familjen. På vägen ska vi stanna vid Ikea för jag vill inhandla mera av förvaringsboxarna jag köpte sist. Jag har nämligen en plan: ska laga en hylla i tamburen dit jag kan stapla en massa lådor och på det viset få mer förvaringsutrymme, för det behövs minnsann!

Inga kommentarer: