lördag 24 april 2010

Bättre igen

..men för hur länge vet man inte, ifall dom har smittat varandra.. Idag har dom mått ganska bra, sonen är fortfarande hes, andades lite tungt förra natten, men det var mest slem tror jag. Jag brukar alltid sova i barnens rum då de är sjuka, känns bättre så. Men i natt ska jag gå i egen säng igen :) Det var så vackert väder idag, men blåsigt. Tvättade ett par maskiner och byket torkade verkligen snabbt ute och doftar sen så gott när man tar in det! Så typisk lördag kväll egentligen, sitter här framför datorn och sambon ligger på soffan och ser på nån japansk film tror jag, nån samurai-film.. dom bara skriker o slåss, hörs väldigt trist..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nåniin, nu får det va slut på semestern! blogga,blogga :-)
du måst ju ha hur myki som helst att skriva om vid det här skedet?
skriv fast om arbetsansökningar? haha...
h. ckefen

Jessica sa...

ja gissa nästan att det är du som tjatar när jag såg att det hade kommit kommentar. Men nu ska jag just gå o tvätta mig med Dove, kanske efter det :) Har nog massor egentligen ,men vem orkar läsa..