torsdag 1 april 2010

Fredag kväll

Nä, det är ju bara torsdag ännu, jippii för det! För då har jag ju fredagen kvar i morgon :) Nu börjar det tryta i min vinkanister, men vad gör det för sambon har köpt ett par flaskor till. Så nu ska det drickas vin.. nå nä allvarligt talat .. int så mycket.. väl :D  Jag satt just fårfiléerna o marineras med lite salt, peppar och vitlök. Köpte fåryttrefiléer igår, hoppas de blir bra, var lite snål då lammfiléerna kostade 37,90/kg o dom här var 19,90. Kanske skulle ha funnits billigare i frysen men hade bara 10 min tid ..

I morgon ska vi fara till morsan o bada bastu, hon har riktigt ny bastu-ugn så ser fram emot det, kanske hon bjuder på mat också? Bilen ska också få bli tvättad, tror att folk int känner igen vår bil mera då den är så skitig!
På lördagen ska jag laga fåret och själv hade jag tänkt att vi skulle smaka på ett lite dyrare vin som jag köpte på båten i vintras (tänk att det fortfarande är kvar!), om det bara passar, undrar om syrran läser här..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet inte om din syrra läser detta eler inte, men jag läste, o till min förvåning skrev du en kommentar, medan min son o jag höll en telefonkontakt. Jag tror att det finns tre kategorier av bönor: söta, vanliga bönor o förbannat söööta, o du hör definitivt till den tredje kategorin!!! Kramar 6ten.

Jessica sa...

Tack för din söta kommentar 6ten :)