måndag 5 april 2010

Helgen undanstökad

Så var den helgen undanstökad. Har varit en riktigt skön helg och känner mig rätt så utvilad fastän jag har varit på jobb idag. Men det var nog som ett vilohem det med, det är nog bara på helgerna som det är så där lugnt! Beror mest på att all dagverksamhet är stängd, likaså matsalen och dagiset (dit det går nästan 100 portioner/dag). Klienterna är förstås hemma på sina enheter istället, så det blev visst ca 100 port. idag medräknat dieterna. Men i morgon är det nog full rulle på igen.
Igår förde jag kläder till loppis, ska ha hylla där en vecka. Mest dotterns urvuxna kläder och stövlar. Barnvagnen ska jag också föra dit, hade tänkt föra den idag, men det blev lite rörigt när jag skulle föra sonen till en kompis och hade dottern med också så det får bli tills i morgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej,hej,,, låten är ju super, vet varför du la upp den,haha..
det gick bra igår jep.idag blir det mera häsling..

Jessica sa...

Värst vad du är hemlighetsfull, men bra låt är det ju :)