lördag 11 augusti 2007

Idag har vi varit på middag till svärmor för att fira hennes födelsedag, lite i efterskott. Hon bjöd på nån slags nötköttsrulader, klyftpotatis, auraostsås och grönsaker. Det var gott! Kimmo blev dit ännu och dom skulle väl åtminstone dricka upp vinet tror jag, säkert någonting starkare i skåpet också. Tyvärr hade jag glömt mina nycklar hemma och nu är han utan nycklar. Han måste ringa mig när han kommer hem, så att jag kan gå och öppna dörren åt honom, hoppas det inte blir för sent, sitter ju här o väntar sen bara :-/
Nu har det börjat regna också och hoppas det inte börjar åska för då blir jag säkert rädd när jag är ensam hemma med barnena. Vet inte om jag vågar ha ens dator eller tv på då heller. Rödvin finns i skåpet, men inte är det nu så roligt att sitta för sig själv sen i åskvädret och dricka vin :( Jag behöver ett åskväder för att kunna bota min åskrädsla men jag vill nog inte vara ensam för det!

Inga kommentarer: