fredag 17 augusti 2007

Nu står Pärlan på gården! Ett litet fel (nåja egentligen tre) har den: 1) ett litet hål på avgasröret, men inga bekymmer, fick det prutat, 2) färgen har lossnat lite på ena sidospegeln (men aluminium under så det är bara en skönhetsprick, ja och så fick jag lite prutat där också) och 3) den har kassettspelare :-o Integrerad dessutom.. jag trodde inte att det installerats kassettspelare sen typ 1990. Hmm.. få se månne det går att ordna.
Å andra sidan brukar jag sällan höra på musik i bilen, det brukar bli radion. Men på långfärder är det nästan ett måste då det inte finns så mycket stationer att höra på. Nova hörs väl nästan överallt, men jag kan bara inte tåla den kanalen! Vem f*n intresserar det om det sprang en hjort över vägen för några minuter sen på E-trettinånting? Hela härligheten kronar dom med Eros Ramazzotti och andra italienska stornamn eller slutspelade hit-låtar. Ursäkta nu om jag sårar någon Radio Nova-fan :-D

Tror att jag ska läsa lite i manualen i kväll, det är nyttigt. I morgon far vi säkert ut o provköra. Sonen är också stolt, tänk att ha en egen dörr! Han mår förresten mycket bättre idag, själv sitter jag här och smuttar på honungsvatten trots att det är fredag kväll. Hmm.. nog måste jag väl ta lite rödvin att skölja ner det hela med :-D Jag är ensam hemma igen, Kimmo for (gick heter det) och hälsa på en kompis, kommer väl hem på småtimmarna antar jag..

Inga kommentarer: