onsdag 12 maj 2010

Jippii!

Jag har blivit kallad till arbetsintervju, jag är så glad! Det är nästa tisdag! Jag verkligen hoppas, men vågar inte ändå ta ut nån glädje i förskott. Men lite närmare fast jobb och semester är jag väl ändå! Jag trivs verkligen bra på mitt nuvarande jobb, jag har trevliga arbetskamrater och någorlunda varierande uppgifter, men jag är ju bara vikarie så jag får jobba hela tiden det finns jobb och det kan bli långa perioder utan nån semester (och så galet som det än låter, men jag får inte ta ut semesterdagar i sommar fastän jag har förtänat en del *grr* det ska absolut tas ut i pengar för så står det i deras bibel). Men pengar är inte allt och ibland behöver man ledig tid också. Förutom semester och annat trevligt så skulle jag också få kortare arbetsväg, ca 1 km är det bara dit :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad glad jag blev när jag läste:)) Jag håller tummarna för dej, det går säkert vägen!
D.

Anonym sa...

Jag håller tummarna för att det går bra, o du borde få goda referenser från din nuvarande chef, de e ja övertygad om, så gott som han har talat om dej! Lycka till!!

Jessica sa...

Tack, tack. Jag hoppas verkligen jag får jobb, får jag inte blir jag deppig för då vet jag att det kan ta länge innan en motsvarande chans kommer. Det finns jobb i Åbo, men det är omöjligt för mig att ta emot ett jobb där man ska börja kl 7 då vi får föra våra barn till dagvård först 6.30.

Nina (Flo) sa...

Lycka till Chilipepper!