måndag 10 maj 2010

Telefonstrul

Nu har jag tröttnat på min telefon som bara jävlas med mig! Håller som bäst på att ladda upp säkerhetskopia av innehållet på datorn (och det tycks ta tid!) och sen ska jag sticka iväg med inköpsbeviset till närmaste Elisa shopit, hoppas jag bara hinner . Det som den har gjort är att den ibland låser sig helt så jag måste ta bort batteriet för att få den att funka igen. Detta hände första gången då telefonen var bara någon vecka gammal och har hänt kanske en 6 gånger sen dess.
Det värsta är att jag inte märker att den har låst sig förrän jag ska använda den och om nån då har försökt ringa mig så låter det som om den ringer men den har alltså inte gjort det. Nu har det på sistone också börjat hända sånt då nån försöker ringa mig att den inte får kontakt, trots att telefonen är på och inte ens har låst sig. Undrar om jag får någon annan telefon istället, annars har jag väl sonens gamla som funkar i nödfall.

Edit: nu blev det äntligen klart! Får väl "göra Åbo" på samma gång :)

Inga kommentarer: