lördag 1 maj 2010

Home Alone

Sambon har stuckit iväg till en kompis för att hälla i sig lite öl och sen fara ut o svira i byns nattliv. Det kan jag unna honom, han är så sällan (fast när jag tänker på saken så kanske han inte blir insläppt på nattklubben, tror han hade Adidas-verkkare på sig :D).
Vi har ätit gott och jag sitter här och smuttar i mig det sista rödvinet som var kvar (från igår) och tittar lite på Abba på tv, snart ska jag gå o sova så jag orkar vakna i morgon, hoppas gullegrynena sover länge :) Allt känns bra nu igen och krisen i fredags är ett minne blott ;-)
Igår hade jag en god vän på besök, det blev helt ex tempore, men roligast då. Har inte träffat henne på 1½ år tror jag.. Vi drack vin, sjöng karaoke o sen var vi ut o svira vi med och hade så roligt! Och betalade den dyraste taxiresan ever ner till baren.. men det fick vi nog skylla oss själva för :D Hon hade just precis ringt taxin hit då jag kom på att jag inte är alls klädd o fixad att fara ut så det tog en stund för oss att välja kläder åt mig, 20 min hade taxin väntat :D Haha, men det är sånt bara jag lyckas med.

Inga kommentarer: