lördag 8 maj 2010

Regn och rusk

Idag är det ruskigt väder. Hade från början planer att fara med ett kompisgäng till motoristikirkko i Lieto, men så blev det lite ändringar i planerna då vi med min mor och syskon + familjer beslöt att fira morsdagen idag istället. Jag skulle kanske hinna med båda, men har ingen lust att sätta mig på mc i det här ruggiga vädret! Jag känner mig dessutom inte riktigt i skick, nästan som feber i morse :(
Tycker det börjar bli ok vid +15, trots att jag nog har foder i dräkten. Dessutom är min hjälm inte så bra, det drar en aning genom visiret och har en gång nästan fått ögoninflammation pga det. Så jag skulle behöva en ny hjälm :)
Det ska bli intressant att fara med barnen på restaurang, de har inte varit förut om inte Sverige-båten räknas :) Men lite träning var nog det också. Ah, jag älskar när barnen växer och man kan börja leva som vanligt, det är nog den här tiden som jag har väntat på! Planerar också lite södernresa, men det kan jag ta en annan gång :)

1 kommentar:

Anonym sa...

ni skall ha nde bra i Åbo :-)