söndag 21 mars 2010

Dove Visible Care



Som buzzador blev jag antagen till Dove Visible Care-kampanjen. Att vara buzzador innebär att man får prova på nya produkter och sedan ska man berätta vad man tycker om den. Detta var min första kampanj! Efter att ha använt tvålen i 6 veckor kan jag konstatera:

- Jag gillar doften och den passar nog både män och kvinnor.
- Konsistensen är tjock och krämig, angenäm. Den är också väldigt dryg, men det kommer alltför mycket på en gång när man klämmer så det blir slöseri istället. Jag har aldrig gjort slut på en flaska duschtvål på en månad, brukar räcka flera månader! 
-Ingen förändring på en vecka, ens på två. Men efter 5 veckor lade jag märke till att huden faktiskt är mjuk och len, inte skrovlig och torr. Har inte använd body lotion under denna tid heller (brukar använda ibland då det känns torrt)
Inte vet jag nu om min hy har blivit vackrare, det är nog svårt att definiera sånt! Har inte märkt något åtminstone.

P.S. Om du är intresserad att själv gå med i Buzzador, kontakta mig så kan jag värva dig (och få lite poäng på samma gång)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tvålmakaren i mej ryyyser vid blotta tanken på flasktvål, det är inte tvål överhuvudtaget utan bara lösningsmedel. huuu.

Jag ska fundera på buzzador och fråga dej lite saker så kan du få värva mej om jag vill gå med:)
kram, Diana

Jessica sa...

Jag har också funderat vad det är i tvålen som gör huden så mjuk, kanske bäst man inte vet. Btw har jag helt glömt bort ditt paket, men i morgon ska jag hämta det! Blev riktigt skraj när jag märkte postlappen på kylskåpsdörren att månne det alls finns kvar mer, men ännu har jag några dar på mig. Har varit så mycket annat i tankarna nu..