söndag 21 mars 2010

Hälsningar från Italien!

Min mor och syster har kommit hem från sin resa till Rom! Jag träffade mamma som hastigast när jag förde dit vår resesäng, bläddrade snabbt igenom bilderna (hoppas hon lägger upp dem på nätet snart!) men hann eg. inte prata så mycket om resan, men det måste vi ta en annan gång. Men jag fick lite souvenirer, så dom har tänkt på mig under resan, så trevligt :) Tack tack!



Vinet: Något billigt som dom har pimplat i sig hela veckan, det ska nog duga åt oss också här någon kväll! Gott måste det ju ha varit ändå, inte dricker man väl sånt som man inte tycker om?


Pastan: "har inte sett sånt förut i Finland", ok det blir säkert intressant att smaka, ser gott ut på bilden åtminstone!

 Kylskåpsmagneterna var åt barnen, lejonet kanske åt mig?

3 kommentarer:

mamma sa...

Vinet är GOTT. Annars hade du förstås inte fått det. Vi provade oss fram till det. Ja, lejonet är ditt.

Anonym sa...

ser gott ut:-) alltihop, synd att du måste lämna hunden ifrån dej, ni som blivit så "tajta" haha...
måndagshälsningar micke

Jessica sa...

Jo, vi ska nog gärna ha hit henne på nytt! Hur snabbt man blir van, idag när jag hämtade byket från källaren så tänkte jag i hissen att hur ska det gå när hunden hoppar emot dom rena lakanena när jag kommer in :D