onsdag 10 mars 2010

Veckoslutet räddat

Min käre sambo kommer hem och ger helt överraskande en "present" åt mig, här e åt dig, säger han och ger en sån här:
Så nu har jag veckoslutet räddat! Nånej.. sambon ska fara bort på "spelkväll" (= dygn då en skock likasinnade släpar sina datorer hem till någon, sen sitter man och spelar och häller i sig sprit så man till sist inte kommer ihåg vad man behöver en dator till, sen rengör man värdens vessabytta följande dag och söker sig hemåt mot eftermiddagen) så jag är hemma med barnen. Det brukar nog vara helt mysigt :) Kanske vi poppar lite äkta popcorn (mikropopcorn är bannlysta i detta hus!)
Åtminstone ska vi vara mycket ute och jag ska försöka komma ihåg att fota, för nu har jag bara en vecka på mig till nästa kurstillfälle. Tema denna gång var något om färgtemperaturer.. olika vid olika ljus, ganska besvärligt tema tycker jag. Morgonljus är varmare än kvällsljus, tycker ni så? Jag tycker inte..men så lär det vara.

1 kommentar:

Anonym sa...

ju blivit riktit suuuper på att blogga, fortsätt så:-)
du skriver ju nästan varje dag ju,haha...
stearinljus är nog varmast och bäst tycker jag ..
h.micke