måndag 22 mars 2010

Vill ha bil!

Nä nu har jag nog kommit så långt att jag vill ha en "egen" bil! Ja, jag äger ju faktiskt en ren men när jag ju int får köra med den :D Och köper jag en liten 200 euros skrothög så är det nog jag ändå som får köra med den då sambon har längre arbetsresa. Men börjar bli kämpigt att pussla ihop vardagen. T ex på fredagen ska jag kl 11 till Åbo och vet inte vems bil jag ska kunna låna, har nu ännu en jag kan fråga, hoppas det går an.
Och när som helst kan barnen bli sjuka mitt på dagen och då kan det också behövas bil. Det har gått att ordna hittills, men det är nog besvärligt ändå..
Senast till sommaren :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du får ju alltid låna min ,om du vill :-)
h.micke, men de va väl int så svårt o gissa, de e ju bara jag o morssan din som e aktiva på din blogg haha...

Jessica sa...

Får jag det? Vet int om jag är så bra på volvo (fast int e de ju så länge sen jag körde en sån)
Ja ungefär bara du som kommenterar.. det är nog fritt fram för vem som helst! Skulle vara roligt med mer kommentarer, men medger att jag inte är så aktiv själv med att kommentera andras bloggar, ska försöka bättra mig själv först! :)

Anonym sa...

Sen jag upptäckte att man kan kommentera anonymt har jag nog kommenterat. höh.
D.