måndag 22 mars 2010

Ingen ny webadress

Det blir ingen ny adress hit. Bokstaven Ö godkänns inte i adressen och själv tycker jag det skulle se dumt ut med bonansbikt, eller hur?
Idag har jag tvättat badrummet, väggar och allt (det som jag kom åt utan att väta ner annat) så nu är jag nöjd, det var så skitigt! Det samlas så mycket damm i badrummet, äckligt! Och golvsilen, fy attan! Tur så var det nån som uppfann gummihandsken (men gummilukt är ingen trevlig uppfinning).
Till butiken orkar jag inte fara, fastän jag hade tänkt. Får reda sig nu med det som vi har = 2 l "gammal" mjölk i kylskåpet som får bli gröt i morgon kväll. Gubben hittade någå matrester i frysen som han kan ta med i morgon. Ja, han kan ju inte fara till butiken eller göra något annat heller för han har fått flunsa idag! Det har jag också, men jag hällde i mig lite Finrexin och hoppas det inte får början ens. Men som sagt, vi klarar oss tills i morgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

tjeng överstöökad,,,
du, blogga om din kvarg idag sen, sku va najz för folk att höra lite roliga "juttun" mee imellanåt ha,ha,haaaaa....
kramar fra chefen