torsdag 11 mars 2010

Trött o slut

Gäsp vad jag är trött! Sömnskulden börjar hopa sig igen..  Helt slut i kroppen också efter arbetsdagen, har varit tyngre idag än igår faktiskt. Först bita potatisar (det blir man sned i ryggen av när man sitter lite snett) sen stå o steka kött (hacka hacka), sen ösa soppa som man också blir trött i ryggen av, försöker hälla lite åt båda hållen (alltså ställa pytsarna lite på var sin sida om grytan) men det känns.. det brukar vara 100-120 l soppa och man öser en liter i taget.. Ja och så tvättade vi det ingrott smutsiga golvet på eftermiddagen ..
Kanske det är för att jag inte har varit till gymet på 3 veckor, så hoppas jag ska få fara idag. Skulle göra gott! Dottern sitter och tittar på Pippi Långstrump och om 10 min eller så kommer gubben o sonen hem. Sen ska jag äta lite soppa (surprise..) och fara iväg. Jaha, nu kom dom..

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej, HEEEEJJJJ, va bra bönan, du bloggar ju VARJE DAG nuförtiden, super,men hej, fredag imoron, sen e de inga mera potatis bitande :-) och så får ni äta köttbullar i helgen haha...
h.micke igen, bara jag haha...

Jessica sa...

Visst, nu ska jag bli aktiv med bloggande (men har inte hunnit med FB istället, har en maffia och en restaurang att sköta där..)

Folk e så lata med att kommentera, bra att nu nån gör det :)