onsdag 10 mars 2010

Vår i luften

Nånting måste jag ju skriva hit när det börjar komma klagomål :D Vad ska jag skriva? Har varit på jobb idag, spännande situation när vi snart är utan folk där. Diskaren som har jobbat där har slutat och vi har inte fått nån istället ännu (kanske nästa vecka?? och hurdant fall det är vet man inte..) och idag var en av de ordinarie sjuka så där fick vi försöka klara oss på tre man hand.. Nåjo, det gick mycket bättre än vad jag hade väntat mig, inget kaos :) I morgon och på fredag hoppar en pensionär in.. vikarier skulle behövas men var finns alla sådana människor? Ingen vill jobba i köksbranschen mer..
Men våren är på kommande, solen skiner och snön smälter. Vi har 6,4 grader på skuggsidan, det ni! :) Talgoxarna kvittrar och snart råmar väl älgkossan med :)
Sonen sitter här bredvid o marrar att han vill spela på min dator så måste väl sätta punkt här igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

ha,ha,haaaaa....
kossorna i hagen:-)
jep,vi är ett jävla team, det är vi.
våren kommer och djuren pippar i skogen he,he...
snart veckoslut igen,skall bli skönt efter den här veckan, vi borde ju ha arbetsledningen att läsa våra bloggar ju!
syns i morrn..
micke